tirsdag 9. oktober 2012

Ti på topp

Konkurransen "Ti på topp" Verdal 2012 er avsluttet, og det ser jaggu ut som om jeg har blitt nr.5- yohoo:-) Fornøyd med egen innsats, men egentlig aller mest fornøyd med å ha blitt litt bedre kjent med nærområdet mitt. Nå har jeg veldig mange flere aktuelle turer å legge ut på! :-)


Ti på Topp

DeltakerAntall ulike turerAntall turer
Solveig Klara Bjørgvik1085
Kari Meland1072
Anne Marie Valstad1024
Eirik Lein Strand1023
Ranja Arntzen1018
Terje Reitan1016
Ruth Grundmo1014
Inge Høyem1014
Jon Lasse Myhre1014
Kari Myhre1014

                    
 
 
Har tatt veldig mange bilder underveis. Dette er kanskje det jeg er aller mest fornøyd med, tatt ved Bjørkvatnet på en av turene til Kvindfjellet:
 
 
 
 
"Ti på topp" har i aller høyeste (:-)) grad, beriket min sommer!! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det vil gjøre vandreren glad;-)